Zastrzegamy sobie czas 48 godzin po odebraniu paczki zwrotnej na sprawdzenie zgłoszonego problemu, do 48 godzin damy decyzję czy wymiana na nowy produktu lub zwrot pieniędzy zostanie rozpatrzona pozytywnie lub negatywnie, w wypadku negatywnej odpowiedzi również nie zwracamy kosztów logistycznych! Jest możliwa po negatywnej odpowiedzi na ponowną wysyłkę zgłoszonego produktu do nadawcy
 

Program gwarancyjny działa tylko i wyłącznie po odesłaniu produktu z powodu :

Braku Prawidłowego działania lub ogólnego braku działania

Nie prawidłowej reakcji podzespołów Jednorazówki

Po braku reakcji na próbę zaciągnięcia się 

Bardzo szybkie wykorzystanie się jednorazówki

1. Ile muszę czekać na decyzję zwrotu/wymiany?

1. W jakich przypadkach program gwarancyjny działa ?

Wraz z dniem 06.04.2024 wprowadziliśmy program Gwarancyjny jako oficjalną strukturę w naszej ofercie. Obecnie program gwarancyjny jest możliwy tylko na Jednorazówkach bez minimalnej ceny produktu i bazach nikotynowych powyżej kwoty 85,00 zł.  Program również obejmuje w słusznych próbach zwrotu lub wymiany na nowy produkt  na rzecz gwarancji, koszty logistyczne jeśli produkt/y zostały zamówione z przesyłką.  Koszt wykupienia Gwarancji na produkt : Jednorazówki : 4zł/1szt, ( przy kupnie od 10szt koszt gwarancji to tylko 2.50zł/1szt ). Zapoznaj się poniżej z odpowiedziami na różne podstawowe pytania.

program gwarancyjny Vaperz House

KOSZYK

Social Media

Ikona

https://t.me/vaperzhousepl

Ramka Fioletowo-biała